Samhandel med leverandører
- fakturering og betalingsbetingelser
Kære leverandør og samarbejdspartner
Holst & Lundgren A/S har følgende ønsker og behov i forhold til vores samhandel og fakturering:
- Vi har indført automatisk fakturaindscanning i vores økonomisystem, og det virker kun, hvis I mailer fakturaerne som pdf-fil til faktura@holst-lundgren.dk med én faktura pr. mail. I skal ikke sætte andre mailadresser C/C på mailen.
- Hvis I har mulighed for at fremsende EAN-faktura, bedes I gøre det til følgende EAN-nummer: 5790002502941 – Såfremt I sender EAN-fakturaer, bedes I sende en fakturakopi til bogholderi@holst-lundgren.dk.
- Vi vil gerne have et kontoudtog/kundekontokort med alle poster fra måneden før pr. e-mail, ved hver månedsafslutning (hvis der er åbne fakturaer). Sendes til faktura@holst-lundgren.dk
Vær opmærksom på, at bogføring og betaling først kan forventes efter minimum 10 arbejdsdage.
Fakturaer sendt til andre mailadresser kan ikke forventes betalt.
Vi håber, I har forståelse for vores ønsker og behov. Send gerne en mail til britt@holst-lundgren.dk, hvis I har spørgsmål hertil.
Med venlig hilsen
Bogholderiet i Holst & Lundgren A/S
Total styring af hele byggeprocessen
Tryg proces fra planlægning til aflevering
– vi styrer hele projektet.
Håndværk udført af egne specialister
Egne fagfolk sikrer høj kvalitet og ensartet finish i alle detaljer.
Kvalitet, dialog og levering til tiden
Klar kommunikation og faste tjek sikrer kvalitet til aftalt tid og pris.